mercury logo
  1. ظرفیت حرارتی: ۲۲۲۱٫۲ کیلو کالری بر ساعت
  2. ابعاد پنل (ارتفاع، عمق، طول): ۵۵۰*۱۰۴*۱۲۰۰ میلیمتر
  3. آکس: ۵۰۰ میلیمتر
  4. حجم آبگیری: ۶٫۳ لیتر
  5. دارای دو پانل و دو کانوکتور
  6. قطر اتصالات ورودی و خروجی : G 1/2
رادیاتور بزرگ

راهنمای انتخاب و خرید رادیاتور پنلی دو کانوکتور مرکوری ۱۲۰ سانتی :
رادیاتور پنلی دو کانوکتور مرکوری ۱۲۰ سانتی یکی از بهترین رادیاتورهای پنلی موجود در بازار میباشد که جنس این رادیاتور فولادی و دارای دو پانل و دو کانوکتور می باشد.

رادیاتور پنلی فولادی یکی از متداول ترین و قدیمی ترین روش های تامین گرما و حرارت در محیط های مسکونی و اداری از دیرباز تا کنون بوده است. این رادیاتورها همانطور که از اسمش پیداست یکسره یا یک تکه می باشد و در بازار به شکل پنل های متری ارائه می شود، که با توجه به نوع کاربری و محیط جغرافیایی در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های رادیاتور پنلی دو کانوکتور مرکوری ۱۲۰ سانتیرادیاتور پنلی
به دلیل حجم آبگیری بهینه نسبت به اغلب رادیاتورهای موجود در بازار دارای بازده حرارتی بالاتری می باشند.
به دلیل وجود ۲ ردیف فین درکانوکتورهای این مدل رادیاتورها سطح تبادل حرارتی با هوا بیشتر و درنتیجه بازده حرارتی بالاتر می باشد.
به دلیل استفاده از ورق فولادی ST12 در تولید این رادیاتورها دارای مقاومت خوردگی بالایی در برابر آب های خورنده می باشند
در مقایسه با رادیاتورهای آلومینیومی نیاز به هواگیری کمتری دارند.
در ساختمان هایی که دارای پکیج شوفاژ دیواری گازسوز می باشند، استفاده از رادیاتورهای پنلی فولادی مناسب ترین روش در میان انواع رادیاتورهای حرارتی برای تأمین گرمایش ساختمان می باشد.
این رادیاتور ها مطابق با آخرین تکنولوژی روز اروپا طراحی و تولید می گردند
این رادیاتورهای دارای دو پانل و دو کانوکتور ( Type 22 ) و در ۸ طول مختلف از ۶۰ الی ۲۰۰ سانتی متر قابل ارائه به بازار می باشد
جهت افزایش مقاومت در مقابل ضربه و خط و خش و همچنین جلوگیری از زنگ زدگی در مناطق دارای شرایط آب و هوایی مرطوب و شرجی و تأثیر در افزایش راندمان حرارتی تابشی، کلیه سطوح رادیاتورها با دو لایه رنگ پودری کوره ای کاملا سفید ( به روش الکتروستاتیک تمام اتوماتیک ) پوشش داده می شود.
این رادیاتورها با فشار ۱۰ بار در محل کارخانه به صورت ۱۰۰ % مورد تست قرار میگیرند و تحمل فشارکاری ۷ بار را در شرایط معمولی دارا می باشند.
به منظور تسهیل در نصب رادیاتورهای مرکوری و مطابقت آن با استانداردهای معمول در لوله کشی منازل کلیه رادیاتورهای پنلی مرکوری با آکس ۵۰ سانتی متر تولید می گردد.

مدل(تیپ)
PKKP22
ظرفیت حرارتی kcal/h ۲۲۲۱٫۲
Watts ۲۵۷۶٫۶
حجم آبگیری
Litr ۶٫۳
ارتفاع پنل
mm ۵۵۰
طول پنل mm ۱۲۰۰
عمق پنل mm ۱۰۴
فاصله مرکز تا مرکز (axe) mm ۵۰۰
قطر اتصالات ورودی و خروجی mm G 1/2